الأحد، 5 يونيو، 2011

حسن شحاتة...باي باي

مثلما يفخر حسن شحاتة أنه الوحيد في مصر الذي فاز بكأس أمم أفريقيا ثلاث مرات متتالية, فله أن يفخر أيضا أنه الوحيد -على ما أعتقد- الذي أخرج مصر من تصفيات أمم افريقيا.


قلنا من ييجي قرن يا عالم يا هووووووه..قولوا لحسن شحاتة متشكرين وهاتوا طارق العشري يبدأ صفحة جديدة مع المنتخب..
يا جماعة حسن شحاتة خلص اللى عنده, ومبقاش يملك غير الصحة والستر...بس تعمل إيه بقة في اللى يقولك يا داخل بين البصلة وقشرتها...لا لا مش المثل ده المثل التاني بيقول لقد أسمعت إذ ناديت حيا ولكن حسن شحاتة قاعد قاعد. (:


نقلب الصفحة بقة ونبدأ من أول وجديد إن شاء الله

هناك تعليقان (2):

  1. جيت أرد الزيارة

    بس لقيت موضوع عن الكورة وأنا مش انترست ومش بفهم فيها

    أحب أسجل الصدفة إن أنا كمان مهندسة كميائية .. تحت الإنشاء...
    وبفرح الصراحة لما ألاقى مهندس كميائى ... وا أولا ، وليه ميول أدبية دا ثانيا

    ردحذف
  2. candy
    (:
    أولا منورة
    ثانيا تحت الإنشاء دي يقولوها بتوع عمارة
    بتوع كيمياء يقولوا تحت الميكروسكوب أو في طور التجارب المعملية (:
    ثالثا مفيش مشكلة في رد الزيارة في موضع غير الكورة
    تحياتي

    ردحذف

اكتب